niedziela, 19 stycznia 2014

* Nowości! *







Witam kochani !

Dzisiaj jeszcze pozostałości po świąteczne !
M.in mowa o nowej pomadce w wyjątkowo ukochanym przeze mnie różu, ten kolor jest tak piękny i intensywny, że nie mogłam się oprzeć by w nią zainwestować - a wiele nie musiałam.
Oczywiście zawsze będę promować kosmetyki Golden Rose, są śmiesznie tanie, a lepsze niż niejedne kosmetyki wielkich, światowych marek, przede wszystkim tusze do rzęs, lakiery do paznokci i te piękne pomadki !
Pomadka jest z tych najtańszych oferowanych przez GR, nawilżająca, długo trzyma się na ustach, co jest dla mnie strasznie ważne !

No i nie mogło zabraknąć w mojej łazienkowej szafce, cudu fryzjerskiego, a mianowicie już pewnie wszystkim Wam dobrze znana szczotka do włosów TANGLE TEEZER ! 
Szczotka tak jak już pewnie wiecie, jest wyjątkowa, głównie ze względu na ciekawy kształt, ciekawą kolorystykę dostępną na rynku, oraz co najważniejsze - NIE WYRYWA TYLE WŁOSÓW (w porównaniu do każdej innej szczotki, którą posiadałam) , do tego łatwo się usuwa te włosy, które mimo chodem się tam "zaczepiły". Szczotka jest absolutnym hitem wśród większości bloggerek i innych, także według mnie ta szczotka jest warta swojej ceny i mieści się w każdej damskiej torebce !!!

KONKURS !
 UWAGA, UWAGA !


Wraz z zaprzyjaźnionym sklepem bieliźnianym z Poznania, organizujemy konkurs, w którym do wygrania jest właśnie bielizna, a mianowicie specjalne body wyszczuplające sylwetkę w pełni wykonane z włókna bambusowego.

Jedynie co trzeba zrobić to:

*zostawić komentarz z e-mailem pod postem 
* polubić profil sklepu na facebooku - Sklep z bielizną "PAMI"
*oraz mój profil na facebooku - rudziutkaa


Konkurs trwa do końca miesiąca (1.02.2014).


Szczęśliwy zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze losowania!!!

Jeżeli nie chcesz czekać na rozwiązanie konkursu, body możesz zakupić na:


lub w oficjalnym sklepie mieszczącym się w Poznaniu na ul. Generała Stanisława Maczka 1A/7


UWAGA KOCHANI ! 
Aby wziąć udział w konkursie, NIE WYSTARCZY napisać komentarz, trzeba polubic moj funpage na facebooku oraz Slep z bielizną PAMI - również na facebooku !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz