sobota, 23 marca 2013

* własne tworzenie *


HEJ !

Chciałabym wam przedstawić moje efekty tworzenia na Allani.pl :



teraz kilka inspirujących mnie setów :






wszystko juz raczej dobrze Wam znane, nic nowego, innowatorskiego ! Z takimi ciuchami na prawdę można stworzyć kilka dobrych stylizacji ! 
osobiście polecam stronę Allani.pl do stworzenia swoich własnych cudenek i do czerpania inspiracji z tej strony! Oczywiście sugeruje nie zerkać na większość cen tych rzeczy bo są one przerażające, ale gwarantuje, że w każdym mieście znajdzie się o wiele tańszy odpowiednik każdej z tych rzeczy, bynajmniej większości z nich !
To świetna zabawa, polecam !

rudziutkaa

sobota, 16 marca 2013

* Hej, wiosno! *

witam !
Przychodzi pomału wiosna, wiosna to z reguły dla nas wszystkich czas zmian, głównie w naszych szafach, wyglądzie ogólnym, często również w życiu osobistym. Ja stawiam na te zmiany dotyczące typowo wyglądu ;) Przede wszystkim chciałabym zmienić kolor włosów, czerwień mam już od 2 lat i troszkę się znudziła. Tym bardziej, że trzeba pomału przygotowywać sie na wesele, które czeka mnie w sierpniu, jest dla mnie wyjątkowo ważne bo to ślub mojej siostry <3
wiosna, ciepło, czas na fajne upięcia włosów i ciekawe fryzurki ! kilka zdjęć :

  

ładne fryzury i piękne dziewczyny. CZEKAMY NA WIOSNĘ !!!

p.s zdjęcia pochodzą ze strony STYLOWI.pl, jestem na niej zalogowana, dlatego też stąd pobrałam zdjęcia, łatwo czerpię się z niej zajawki !


dla Was jeszcze nowa moja zajaweczka czyli nowa Taylor Swift :




całuje - rudziutkaa!

niedziela, 3 marca 2013

* Słonecznie ! *

Strasznie się cieszę, że wreszcie nadchodzi wiosna, to słońce tak napawa mnie radością, że zwykła szara rzeczywistość już tak nie przeszkadza, gdy jest słońce ! Dzisiaj wycieczka nad jezioro, postanowiłam porobić zdjęcia, w sumie to pozować do nich (czułam się dziwnie niezręcznie, trochę głupawo i śmiesznie, ale w efekcie wyszły nie najgorsze - według mojej opinii ;) ) sama trochę interesuję się fotografią, mam nawet w planach zapisać się na kurs, który przybliży mnie trochę do tej pasji, ale dzisiaj stanęłam po drugiej stronie aparatu i jest również całkiem sympatycznie! Coś w stylu outfit dnia - dziwne sformułowanie, wolałabym w sumie - z serii " w co byłam ubrana", czyli kilka zdjęć :









Płaszczyk już był, buty najnowszy zakup, reszta to zbieranina od dłuższego czasu zajmująca miejsce w mojej szafie. Bardzo lubię tego typu torby, nie przepadam za mini torebeczkami, te z reguły przydatne są tylko gdy wychodzi się " na miasto " lub pasują wyłącznie do eleganckiego stylu, do sukienki lub spódnicy ;) Ja osobiście preferuje duże, pojemne torby, jak wiadomo kobieta lubi mieć dużo gadżetów przy sobie zwłaszcza tych niepotrzebnych, a duże jeszcze bardziej utrudniają dostęp do tych rzeczy, czyli to co kobieta lubi najbardziej! Ta torba to zakup sprzed roku, kupowana była w CROPPIE, generalnie w tym sklepie najczęściej zaopatruje się w tego typu rzeczy ! 

* to pierwszy tego typu post, dlatego proszę o wyrozumiałość i przepraszam za te super miny, ale niemiłosiernie wiało i świeciło w oczy, co uniemożliwiało w miarę normalny wygląd! *

Pozdrawiam Was, rudziutkaa !