poniedziałek, 16 września 2013

* TATTOO and Skirt *

Hej kochani ! 


Jeszcze Fińska stylizacja, zagubiła mi się gdzieś na komputerze, tak więc postanowiłam Wam ją pokazać. :)
Spódniczka zakupiona w Fińskiej siecówce - WEEKDAY, bardzo żałuję, że u nas nie ma tego sklepu, wyjątkowy, ze wspaniałymi ciuchami !!! Sama spódniczka kosztowała całe 2 Euro - niezły zakup <3

Pamiętacie jak wspominałam Wam, o moim planie związanym z tatuażem? Tak więc, plan został zrealizowany już jakiś czas temu, jednak jakoś nie miałam okazji się "pochwalić" ;) Tak więc, nadrabiam i dodaję, zdjęcie z nim związane. Hope U like ! <3







Spódniczka - WEEKDAY 
Koszulka - H&M
Spódniczka z wzorem azteckim
Kochani, prawdopodobnie zamierzam zmienić nazwę bloga, która równoważna będzie ze zmianą adresu internetowego mojego bloga, nic się nie zmieni, na samym blogu, prócz nowej nazwy i linku.
Planuje również zalożyć również stronę moją na Facebook'u, tylko potrzebuje Was więcej tutaj, chcę być z Wami częściej w kontakcie i jeszcze bardziej !
Buziaki ! - rudziutkaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz