poniedziałek, 15 lipca 2013

* Neon scarf || Militarna Parka *

Hej! 
Długo mnie nie było, ale mam nadzieję, że uda mi się szybko nadrobić zaległości :)

Dzisiaj post w roli głównej z militarną parką z H&M, oraz również nowym nabytkiem neonową chustką! 

Postanowiłam szybko dodać "świeżo" wykonane zdjęcia, a nowości które czekąją na Was już od dłuższego czasu w szafie, zostaną zaprezentowane w najbliższych dniach :)












Stylizacja: * Neon scarf || Parka militarna * Parka - H&M
T-shirt - Sinsay
Chustka - Sinsay
Spodnie - Bershka 

Pamiętacie jak na początku mojego bloga w poście o tatuażach, zapowiadałam Wam , że niedługo i ja będę miała swój ?
Jeśli nie pamiętacie lub wiecie to właśnie w ten czwartek, pojawi się napis na moich plecach.
Z pewnością pokaże Wam mój nabytek !

całuje - rudziutkaa ! <3

1 komentarz:

  1. Great look, dear:)

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń