poniedziałek, 24 czerwca 2013

* Tiger is POWER ! *

Hej hej hej !!!

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Obiecałam nowy post z wyglądem, tak więc go umieszczam!
To nic innowatorskiego, ale nie jestem tu po to by "chwalić'' się swoimi ciuchami tylko po to by obserwować Wasze blogi i czerpać z nich inspiracje, oraz po to byście to Wy czasem mogli wejść na mojego bloga i tych inspiracji zaczerpnąć. 
Nie jestem "jedyna w swoim rodzaju" jak widać ubrania mam najzwyklejsze, często z takich sieciówek w jakich Wy zakupujecie swoje. Chcę Wam i sobie przede wszystkim udowodnić, że można czuć się ładnie ubranym za niewielkie pieniądze, gdyż ja najczęściej (przyznam się bez bicia :) ) zakupy robię w trakcie wyprzedaży !

Dzisiaj przedstawiam zakupioną wczoraj bluzkę z New Yorkera, za jedyne 29.99 PLN z printem przedstawiającym tygrysa, trochę kojarzy mi się ze stylem KE$HY :) Do tego najzwyklejsze również kupione na wyprzedaży w Bershce szorty oraz najzwyklejsze trampki, z Poznańskiego deptaku :)
Mam nadzieję, że ten prosty strój Wam się spodoba ! :))








T-shirt - NEW YORKER
Szorty - BERSHKA
Trampki - NO NAME
Torba - CROPP TOWN
Zegarek - CASIO

Gorąco Was całuje i pozdrawiam! - rudziutkaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz