środa, 15 maja 2013

* Photography *



Hej Kochani ! 
Jak sam tytuł posta i zdjęcie mówi dzisiaj post jeszcze inny czyli kolejna moja pasja - miłość do robienia zdjęć ! 2 posty wcześniej pokazałam Wam małą namiastkę mojego autorstwa czyli panoramy, dzisiaj postaram się pokazać trochę makro, portrety i inne bzdetki, które mnie kręcą !
Miłego oglądania i zachęcam do komentowania !
Zaznaczam, że pracę są typowo amatorskie dlatego proszę o konstruktywną krytykę ! ;) 












I jak Wam się podobają moje jakże skromne, ale uważam całkiem ładne prace? A Wy macie jakieś konkretne zajawki ? ;) 

Po ukończeniu Technikum planuję wybrać się na roczne studium fotograficzne, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli ! Kocham robić zdjęcia, mniej lubię na nich bywać - cóż ! ;)


Z innej beczki : 
Mam do sprzedania kiecke z Bershki, raz założoną, daję link na Tablica.pl, może ktoś się skusi ? 

całuje - rudziutkaa !

1 komentarz: