poniedziałek, 6 maja 2013

* Military - po mojemu ! *

Hej !
I już po dłuugim weekendzie, był długi, ale i tak minął mi z zawrotną szybkością. 
Na koniec tego weekendu przygotowałam bardzo wygodną według mnie stylizację czyli uwielbiana przeze mnie koszula moro, pierwsze "dziurawe" szorty i najzwyczajne trampki !
Koszula jest dla mnie wyjątkowa, gdyż polowałam na takowe w sieciówkach, ale niestety często ceny mnie powalały, z okazji iż moja ciocia jest krawcową (najlepszą zresztą ;D) namówiłam ją na uszycie najprostrzego modelu ! Jest strasznie wygodna i kosztowała mnie niewiele ;)








Szorty - BERSHKA
Torebka - Wielkopolska Giełda Odzieżowa
Trampki - Poznański " Deptak "
Bransoletki - Poznański " Deptak" 
Koszula - uszyta By Ciocia :D




całujemy ! I życzymy powodzenia na maturach ! ;D 


2 komentarze: