czwartek, 11 kwietnia 2013

* Torebki ! *


Hej ! 

Nie było mnie tu dłuuugo, dłuugo, ale powód był jeden i bardzo poważny, mianowicie jestem po operacji kolana, przez całe święta i tydzień po nich dosłownie umierałam z bólu wszystkiego prócz kolana. Dziwna sytuacja, ale cholernie nie sympatyczna i nie zazdroszczę nikomu kto czeka na podobny zabieg, ale z pewnością w niedalekiej przyszłości opłaci to się na naszym zdrowiu :) Jeszcze miesiąc i będę śmigać na rowerze - ponoć . Generalnie z tej okazji nie było nowych postów, nie ma zdjęć, żadnych nowości, ponieważ nic ciekawego się nie działo, a jedyne zdjęcie jakie mogłabym dodać to zdjęcie kul :)
Postanowiłam chociaż stworzyć post o moich następnych, wiosennych już całkowicie (mam nadzieję) polowaniach, a mianowicie poszukuję torebki i pewnie jakichś spodni, fakt faktem jedne już mam, które czekają na wiosenne zdjęcia ;) Poza tym jestem zmuszona znaleźć kieckę na ślub mojej siostry, który co prawda odbędzie się dopiero pod koniec sierpnia, ale to wyjątkowa okoliczność więc i kreacja musi być wyjątkowa. ;) 






poszukuję czegoś w tym guście, wiem zapewne strasznie oklepane od dłuższego czasu, ale wyglądają nieziemsko, co najważniejsze pasują do setów eleganckich jak i bardziej sportowych ;)

co do tej to też ma wyjątkowo znany, ale i lubiany przeze mnie krój. 

kilka innych propozycji :




jak widać moje wymagania co do torebki nie są ani innowatorskie, ani wymagające, pewnie nawet oklepane, ale strasznie szaleję na ich punkcie i jedną z nich muszę mieć w posiadaniu !

Jeśli chodzi o sukienkę, zupełnie nie orientuje się gdzie mogę znaleźć fajne kiecki w Poznaniu lub okolicach, czy któraś ma może pojęcie ? ;) Byłabym wdzięczna za cenne wskazówki !

Te mi wpadły w ręce i szukam czegoś w stylu 2,3 lub 8 ?


a Wam, które się podobają? Wiecie gdzie takich szukać? 
Widziałam niczego sobie w River Island i TopShopie, tylko szkoda, że top'u nie ma w Poznaniu, a sukienkę warto przymierzyć jednak przed kupnem... 
Cóż będę szperać dalej !


Buziaki - rudziutkaa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz