niedziela, 14 kwietnia 2013

* simply spring ! *

WITAJCIE !
Dzisiaj kilka zdjęć ze spaceru nad Wartą, na szczęście pogoda coraz to lepsza !
Wjechały nowe jeansy wczoraj, jak większość w mojej szafie kolejne cudeńka z Bershki, absolutnie najwygodniejsze spodnie, nie licząc kilku par zakupionych kiedyś w Zarze, które wynosiłam naprawdę na maxa do sporych przetarć ! Idealny jest fakt, że można już wrzucić na siebie naprawdę cieniutkie rzeczy, a nie marznąć na siłę, mimo że parę osób w śniegu widziało się w balerinach - jak widać, każdy z nas nie mógł doczekać się tej upragnionej wiosny!







Buty/ Nike Metro Plus GS - Neosport.pl
Spodnie - Bershka
Kurtka - Bershka
Czapa / Snapback - CapHeaven (Poznań) RocaWear
Saszetka - zakup na ryneczku w Bułgarii 


Zaraz koniec roku dla mnie, z powodu nadchodzących praktyk 1,5 miesięcznych, muszę przetrwać ostatnie 2 tygodnie ciężkiej harówki i będzie doobrze ! 

Miłej nauki wszystkim tegorocznym maturzystom ! ;)





strasznie podoba mi się nowa piosenka Seleny Gomez, możecie mi mówić, że ona jest tragiczna i że mam skopany gust muzyczny, ale ten utwór tak wciąga i ma tak przyjazny klimat, że sama się dziwie, ale wciąż jej słucham !


całuje - nie ruda rudziutkaa ;D

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw :) buty sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  2. afff buciki to ty masz emejzing *_*_* zazdroszczę ! od dawna na takie poluję ! xD weź mi oddaj :**
    świetny blog :D ^^

    zapraszam :* będzie miło jesli wpadniesz :**
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze ! :)

    OdpowiedzUsuń