sobota, 16 marca 2013

* Hej, wiosno! *

witam !
Przychodzi pomału wiosna, wiosna to z reguły dla nas wszystkich czas zmian, głównie w naszych szafach, wyglądzie ogólnym, często również w życiu osobistym. Ja stawiam na te zmiany dotyczące typowo wyglądu ;) Przede wszystkim chciałabym zmienić kolor włosów, czerwień mam już od 2 lat i troszkę się znudziła. Tym bardziej, że trzeba pomału przygotowywać sie na wesele, które czeka mnie w sierpniu, jest dla mnie wyjątkowo ważne bo to ślub mojej siostry <3
wiosna, ciepło, czas na fajne upięcia włosów i ciekawe fryzurki ! kilka zdjęć :

  

ładne fryzury i piękne dziewczyny. CZEKAMY NA WIOSNĘ !!!

p.s zdjęcia pochodzą ze strony STYLOWI.pl, jestem na niej zalogowana, dlatego też stąd pobrałam zdjęcia, łatwo czerpię się z niej zajawki !


dla Was jeszcze nowa moja zajaweczka czyli nowa Taylor Swift :




całuje - rudziutkaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz