poniedziałek, 11 lutego 2013

* tattoo *

Jak wiadomo nie od dziś, tatuaże są i będą modne. Niektórzy uważają, że to oszpeca ciało, inni znowu mają ich na ciele od groma. Ja osobiście wahałam się ze względu na to, że starość z czymś takim nie koniecznie musi wyglądać ładnie. Przez ostatnie kilka dni intensywnie rozmyślałam na ten temat i mając pomysł już na sam tatuaż, myślę o tym gdzie go zrobić, myślałam o wewnętrznej części kości ramieniowej oraz o karku nie wiem, która z tych opcji jest lepsza...



oba miejsca są dobre, ale wciąż zastanawiam się nad tym, które się bardziej sprawdzi.
pomysł na tatuaż jest zwykłą inspiracją życiową, nie będzie to nic nie znaczący napis, czy rysunek.
kiedy już się konkretnie zdecyduję, umówię się na wykonanie i będzie już w pełni gotowy, pokaże go. 
W tym tygodniu postanawiam się dokładnie zorientować i wybrać studio, konkretne miejsce, podrasować wzór i zorientować się jak będzie to wyglądało cenowo. 

a wy macie jakieś dziarki, jeśli tak to w jakim miejscu ? ;) 

przykładowe zdjęcia tatuaży, które zwróciły moją uwagę :






może ktoś doradzi, poleci jakieś studio w Poznaniu lub okolicy ?

Wczoraj miałam ochotę dodać jakiś pierwszy outfit jednak w Poznaniu pogoda nie koniecznie była udana i plany zostały niezrealizowane, obiecuję jednak, że nadrobię to w najbliższym czasie!
Całuje - rudziutkaa ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz