niedziela, 13 stycznia 2013

poszukiwanie płaszcza

Hej !
Parę dni mnie tu nie było, ale wyzdrowiałam już, więc postanowiłam trochę skorzystać z tego i spotkać się ze znajomymi i poudzielać towarzysko ;) ale wpadłam tu opisać moją frustrację z powodu poszukiwanej kurtki na sezon Wiosna/ Jesień, poszukuję czegoś nie zimowego, a szczerze mówiąc to płaszczyka a nie kurtki :) oto kilka propozycji, na które zwróciłam uwagę.

Kurtka Bershka cena 159 zł.
Bershka 159 zł
płaszczyk Cropp Town cena 79 zł

Nie mam więcej pomysłów, nic innego nie wpadło mi ani w oko ani w ręce by stwierdzić " MUSZĘ TO MIEĆ " te 3 są całkiem ładne i w dodatku nie drogie, akurat coś dla mnie ;) w końcu dowód na to, że można być modnym bez wydawania majątku ! ;)
a może Wy znacie jakieś fajne stronki z ładnymi Płaszczykami? Piszcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz